آسانسور کارگاهی
مزیت های آسانسور کارگاهی
نوامبر 2, 2016
انواع آسانسور کارگاهی (بالابر کارگاهی)
نوامبر 10, 2016
نمایش همه

آسانسور کارگاهی آلیماک

آسانسور کارگاهی آلیماک

شرکت ایستا صدر سارنده و طراح آسانسور کارگاهی آلیماک به طور تخصصی فقط در امر تولید این محصول فعالیت می نماید و افتخار همکاری با مجموعه های عظیم کشوری را در رزومه کاری داراست .

آسانسور کارگاهی جهت حمل نفر و بار و مصالح در مرحله نازک کاری ساختمان امری اجتناب ناپذیر می باشد و بیشتر پروژه های بالای ۳۰ متر ارتفاع این دستگاه را به عنوان تسریع دهنده کار انتخاب میکنند.

نصب در چاهک آسانسور با ابعاد کابین کوچک و نمای ساختمان توسط اکیپ مجرب این شرکت انجام میگیرد.

بالابر کارگاهی ساخت این شرکت به عنوان محصولی با کیفیت مطابق با استاندار روز دنیا و فراتر از شرکت های چینی در صنعت این مرز و بوم میدرخشد .

آنچه توانسته باعث موفقیت آسانسور کارگاهی آلیماک ساخت این شرکت گردد تعهد به کار و کسب رضایت مشتری و خدمات پس از فروش عالی و اعزام تکنسین فنی و و مجرب در اسرع وقت و تولید بهینه و افزایش توان رقابت پذیری شرکت می باشد.

شرکت سرمایه گذاری صنعتی ایستا صدر همواره در جهت ارتفای کنترل کیفی و اجرای مدیریت کیفیت و بهداست کار و ایمنی را سرلوحه و خط مشی خود قرار داده و در سایه عمل به موارد فوق موفق به دریافت رضایت مشتریان که رکن اساسی پیشرفت یک شرکت میباشد گردیده است.

به کار بردن رولیک هدایت شونده و لغزنده و سیستم ایمنی تست شده و آزمایش شده و ارایه صدها دستگاه به بازار و کسب تجربه لازم در جهت کارکرد بهینه آسانسور کارگاهی و بالابر کارگاهی می باشد .

استفاده از گیربکس متناسب و همگام با موتور ساخت موتوژن تبریز که تا امروز صدها دستگاه روانه بازار، و در مشغول به کارکرد می باشد.

خودکفایی در ساخت و تولید آسانسور کارگاهی آلیماک ایرانی توسط شرکت ایستا صدر ، تعجب شرکت های خارجی را در زمینه کیفیت و کارکرد این دستگاهها بر انگیخته است و گوشی از شعار بنیادی <ما میتوانیم > را تداعی میکند .

کاربرد آسانسور کارگاهی آلیماک در نازک کاری جهت حمل کج سیمان کاشی ملزومات مصرفی جابجایی نفر و پرسنل و مهندسین ساختمان به چشم میخورد

امروزه در سازه های بالای ۲۰ مترارتفاع عموما از بالابر کارگاهی استفاده میگردد.در سازه های مرتفع سد سازی ، نیروگاه ، معدن ، دودکش ، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی بالابر کارگاهی آلیماک نمو بیشتری به خود میگیردد. آسانسور های کارگاهی در چنین محیط هایی به آسانسور صنعتی یا بالابر صنعتی عنوان میگردد. کارکرد اصلی و کارایی چشمگیر این نوع از دستگاه روانسازی و تسریع و پیشرفت مشهود کار می باشد.

از طرفی شرکت تولید کننده آسانسور کارگاهی ایستا صدر نیز به بکارگیری سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر رضایت مشتری و استفاده از نیروهای مجرب در امر خدمات پس از فروش و تامین لوازم یدکی سریع توانسته در قله افتخارات این محصول همچون نگینی در برابر محصولات چینی و خارجی بدرخشد .

نقش مدیریت بی بدلیل در ارزش دهی به مشتریان و جانب داری از مشتریان اساس پیشرفت و تولید و سازندگی شرکت ایستا صدر در زمینه طراحی و ساهت آسانسور کارگاهی آلیماک ایرانی می باشد.

حضور فعال این دستگاهها در تهران – مشهد –شیراز – اصفهان – تبریز – کیش – آبادان سیرجان –بندعباس – قشم – ورامین –رشت – ارومیه – قزوین نمونه هایی از کیفیت و کارایی عالی بالابر های کارگاهی ساهت این شرکت می باشد .

همچنین صادرات به عراق – آذربایجان – دبی – بیروت – ترکیه از موفیت های این شرکت در نهادینه کردن صادرات توان فنی مهندسی ایرانی می باشد.

عزم جدی این شرکت در جهت ساخت رولیک -ترمز –شفت- تراشکاری – سکشن – مهاری – رنگ – سازه بالابر کارگاهی با استاندار ملی ایران برگ ذرین دیگری از شرکت ایستا صدر می باشد .

حذف سیستم کنتاکتوری و بکارگیری اینورتر اولین بار در خاورمیانه توسط شرکت ایستا صدر در سال ۱۳۸۹ طراحی و پیاده سازی شد .امروزه شرکت های خارجی رقیب در صنعت آسانسور کارگاهی کیفیت این شرکت و تابلو برق و محصول نهایی این شرکت را بهترین در ایران توصیف می کنند .

بیشتر بخوانید
آسانسور کارگاهی در تبریز

آشنایی با شرکت آلیماک (alimak)

آسانسور کارگاهی آلیماک

Alimak یک رهبر بازار جهانی و پیشگام در طراحی و ساخت راه حل های دسترسی عمودی رک و پینیون است. این شرکت آسانسورهای با کیفیت بالا، بالابرهای ساختمانی و سکوهای کاری را در درجه اول برای بخش های صنعتی و ساختمانی ارائه می دهد.

ماموریت Alimak ارائه راه حل های دسترسی عمودی ایمن و قابل اعتماد برای مشتریان ساختمانی و صنعتی است.

آسانسورهای صنعتی بر اساس نیاز در صنعت خاص از جمله نیرو، پالایشگاه ها، سکوهای حفاری نفت، بنادر، کارخانه های فولاد، معادن و زیرساخت ها سفارشی می شوند. Alimak همچنین دارای بالابرهای ساختمانی و سکوهای کار برای اجاره است. یک شبکه جهانی پشتیبانی و خدمات سریع و کارآمد محصول را فراهم می کند. ارائه محصولات و خدمات Alimak به طور مداوم از طریق راه اندازی محصولات جدید در دو بخش موجود و جدید توسعه می یابد.

با بیش از ۷۰ سال تجربه در صنعت دسترسی عمودی، تخصص Alimak طیف گسترده ای از راه حل های دسترسی طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای ارائه شده توسط پروژه های مختلف را با ۲۳۰۰۰ سیستم دسترسی Alimak در سراسر جهان مستقر کرده و در حال حاضر در حال استفاده است.

این انبوه تجربه، تخصص، نوآوری و توانایی حل مشکل بی‌نظیری را ارائه می‌دهد که مشتریان وفادار از هر پروژه آسانسور Alimak که ما انجام می‌دهیم انتظار دارند. این تجربه، همراه با کنترل کیفیت دقیق ارائه شده توسط هر ۱۲ واحد تولیدی پیشرفته خود Alimak همچنین به این معنی است که هر آسانسور Alimak با مهندسی دقیق برای ارائه بالاترین استانداردهای عملکرد، قابلیت اطمینان و ایمنی طراحی شده است.

از نظر ایمنی، Alimak متعهد به اطمینان از حداکثر سطوح کار ایمن در هر مرحله از فرآیند طراحی، ساخت و استفاده مداوم از محصولات است. آسانسورهای Alimak دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی هستند که در راه‌هایی که این تعهد به برنامه‌های کاربردی واقعی ترجمه می‌شود، مرکزی هستند. ویژگی های ایمنی سیستم های دسترسی عمودی Alimak شامل دستگاه های طراحی شده برای احساس اضافه بار، رله برای خطاهای فاز، فریم خودرو و صفحات ماشین آلات با قلاب ایمنی، سیستم های الکتریکی و مکانیکی برای درب های به هم پیوسته، توقف های خودکار فرود بالا و پایین و همچنین فنر بافر واقع در زیر است. فرود پایین این تعهد به ایمنی به عنوان یک ارزش کلیدی شرکت توسط دستگاه ایمنی Alimak مشخص می شود. هنگامی که از سرعت عادی رانندگی تجاوز می کند، این ویژگی ایمنی ویژه توسعه یافته می تواند به آرامی خودرو را متوقف کند و مستقل از واحد درایو عمل کند. دستگاه ایمنی Alimak در طول سالیان متمادی ثابت کرده است که یک ابزار بسیار ارزشمند است و از سال ۱۹۶۰ از سلامت اپراتورها و عموم مردم محافظت می کند و می توان آن را در بیش از ۱۰۰۰۰ سیستم دسترسی عمودی در سراسر جهان یافت. بدون به خطر انداختن عملکرد حیاتی آن، دستگاه ایمنی Alimak نیز پس از اطمینان از ایمنی و از سرگیری عملکرد بدون تاخیر بی مورد، به راحتی و راحت قابل تنظیم مجدد است.

Alimak شریک مورد اعتماد شما است که متعهد به ارائه ایمن ترین و مطمئن ترین محصولات و خدمات است که توسط متخصصانی که به کسب و کار شما نزدیک هستند، نیازهای شما را درک می کنند و همیشه به شیوه ای ثابت و حرفه ای ارائه می دهند.

ساخت آسانسور کارگاهی alimak

آسانسور کارگاهی آلیماک

در ساخت آسانسور های کارگاهی طرح آلیماک باید نقش مدیریت را در ارزش دهی به مشتریان و خواسته های آن و جانب داری از مشتریان در افزایش پیشرفت و تولید و سازندگی در نظر گرفت .
در طراحی آسانسور کارگاهی آلیماک باید انواع آن را در نظر گرفت که دو نوع می باشد که هر کدام کاربرد های ویژه ای دارند .

بیشتر بخوانید
دستورالعمل های ایمنی آسانسور کارگاهی

۱ – آسانسور های کارگاهی متحرک یا سیار :

این نوع از آسانسور ها که دارای دو نوع هستند و نوع اول که سیار عمودی می باشد و توانایی جابه جایی به صورت عمودی در ارتفاعات را دارند و برای جابه جایی افراد و وسایل استفاده می شود و نوع دیگر آن ها بالابر های کارگاهی افقی می باشند که افراد را در به صورت افقی حمل و جابه جا می کنند .

۲ – آسانسورهای کارگاهی ثابت :

این آسانسور ها در جابه جا کردن وسایل سنگین به کار برده می شوند و سه نوع می باشند که شامل آسانسور کارگاهی ثابت هیدرولیک جک مستقیم و آسانسور کار گاهی ثابت زنجیری و کابلی هیدرو لیکی و آسانسور های کارگاهی ثابت آکاردئونی تقسیم بندی می شوند .

در آسانسور های کارگاهی طرح alimak مواردی به کار برده می شود که بسیار مهم می باشد :

۱ – نرده امگا : در ساخت آسانسور های کارگاهی طرح آلیماک در هر طبقه در جایگاه ورودی و خروجی از پیش تعیین شده نرده امگا نصب می شود که با بالا و پایین بودن آن ، مسیر باز یا بسته می شود و مزیت نرده ی امگا این می باشد که از ورود اشخاص به مسیر عبور آسانسور کارگاهی آلیماک جلوگیری می کند .
۲ – سری لمینت سوئیچ های ایمنی : این سوئیچ ها علاوه بر این که باید در ابتدا و انتهای مسیر نصب شوند باید بر روی درب ورودی کابین در آسانسور های کارگاهی آلیماک نصب شوند .
۳ – پاراشوت : قسمت مهم دیگری در آسانسور های کارگاهی طرح آلیماک می باشد که سیستم جلوگیری از سقوط می باشد و باید پس از نصب توسط مسئول کارگاه آزمایش شود .
قطعه ی محدود کنندهه انتهای مسیر ( کلگی ) : این قطعه به صورت مکانیکی باعث پایان دادن ادامه حرکت و خارج نشدن دستگاه از بالای مسیر به علت عمل نکردن لمینت سوئیچ انتهای مسیر می شود .
علاوه بر مواردی که گفته شد آسانسور های کار گاهی طرح آلیماک مجهز به ایمنی ها و قطعات دیگری می باشند که باعث مجزا کردن آن ها از سایر آسانسور های کارگاهی می شود .

سوالات متداول آسانسور کارگاهی آلیماک

آسانسور کارگاهی آلیماک چیست؟

این آسانسور برند شناخته شده و مطرح و یکر از بهترین ها در زمنه تولید آسانسورهای کارگاهی می باشد که در کشور سوئد واقع شده است این برند با تولید آسانسور های کارگاهی با کیفیت و قیمت مناسب و دارای امکانات و تجهیزات مناسب توانسه است جایگاه خوبی را در بین مصرف کنندگان این محصول در بازار کسب کند.

صادرات گسترده این محصول به نقاط مختلف دنیا هم از دیگر افتخارات پرسنل و متخصصان این شرکت است که می تواند در جذب مشتریان و افزایش فروش بسیار مؤثر باشد.

کاربرد آسانسور کارگاهی آلیماک شامل چه مواردی است؟

هنگام خرید باید از کاربردها و موارد استفاده بالابر کارگاهی آلیماک مطلع باشید تا بتوانید تصمیم بهتری در انتخاب یکی از انواع مختلف آلیماک داشته باشید .

استفاده از این آسانسور در صنایع مختلفی از جمله صنعت پتروشیمی و البته صنعت گاز و نفت در ایران و جهان که موجب پیشرفت هر چه بیشتر و سرعت بالای انجام کار می شود. از موارد کاربرد دیگر استفاده در ساخت ساختمان ها و بناهای مختلف برای حمل و نقل آسان مهندسان، کارگران و همین طور مصالحی از جمله کاشی، گچ، موزاییک، سرامیک و غیره

ایمنی آسانسور کارگاهی آلیماک تا چه اندازه می باشد؟

از موارد مهم در انتخاب آسانسورهای کارگاهی ایمنی و امنیت آنها می باشد که در صورت عدم توجه از طرف کارفرمایان و مهندسان ممکن است نتایج جبران ناپذیر و وحشتناکی را به دنبال داشته باشد.

با توجه به اینکه در آسانسور کارگاهی آلیماک از المان های مختلفی بر روی دستگاه بهره گرفته میشود تضمین امنیت تا حد زیادی ممکن شده و جای نگرانی از این بابت باقی نمی ماند.

بیشتر بخوانید
مشخصات فنی آسانسور کارگاهی

المان های مورد استفاده در آسانسورهای کارگاهی کدام ها هستند و وظایف هر یک چه می باشد؟

  • . نصب پاراشوت بر روی تمامی دستگاه های آسانسور الیماک

نصب پاراشوت بر روی آسانسور کارگاهی الیماک  مانع سقوط آسانسور کارگاهی به پایین میشود.

  • نصب سوئیچ های ایمنی بر روی دستگاه آسانسور آلیماک

شرط داشتن ایمنی در بالابر کارگاهی آلیماک نصب این المان بر روی دستگاه می باشد.

  • نصب نرده امگا در آسانسور کارگاهی آلیماک

جهت جلوگیری از ورود اشیا یا افراد به داخل آسانسور از این نرده استفاده می شود و با نصب این المان امنیت اشخاص و اشیا تضمین می شود.

بالابر کارگاهی آلیماک چه مزیتی در مقایسه با سایر آسانسور ها دارد؟

خرید آسانسور کارگاهی آلیماک در قیاس با دیگر انواع آسانسورهای کارگاهی تولید شده در ایران و خارج از کشور با مزایایی در زمان خرید مستقیم و همین طور عمده همراه است.

مهم ترین مزایای خرید این دستگاه را می توان در کیفیت بالای تمام قطعات به کار رفته در ساخت آن و همین طور یافتن آسان هر یک از قطعه ها در صورت نیاز به تعویض دانست.

از طرف دیگر، امنیت بالای این دستگاه مثال زدنی است و خیال کارفرما را از بابت خرید این دستگاه عالی و کاربردی راحت می کند.

جهت خرید آسانسور کارگاهی آلیماک از کجا اقدام کنم؟

شما می توانید با خرید مستقیم دستگاه آسانسور کارگاهی برند آلیماک از شرکت ایستا صدر سهند که بعنوان نمایندگی این شرکت در ایران فعالیت میکند و بصورت خرده و عمده محصولات این شرکت را عرضه میکند سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات پس از فروش نیر بهره مند شوید. همچنین نصب این دستگاهها از طرف شرکت توسط متخصصین به تجربه انجام خواهد شد.توجه داشته باشید که خدمات نصب با ضمانت پس از فروش و گارانتی نصب برای شما انجام می شود.

قیمت آسانسور کارگاهی آلیماک چقدر است؟

از جمله مواردی است که می تواند ملاک و معیار مهمی برای خریداران باشد قیمت آسانسور کارگاهی آلیماک می باشد. چرا که علاوه بر نیازی که برای کارفرما مطرح میشود باید بودجه هم در زمان خرید مورد توجه قرار گیرد. قیمت ها با توجه به المان های مورد استفاده شده و همینطور وزن دستگاهها متفاوت می باشند.

مشخصات فنی آسانسور کارگاهی آلیماک

مورد دیگری که هنگام خرید آسانسور کارگاهی آلیماک باید به آن توجه داشت مشخصات فنی آسانسور می باشد.  چرا که اطلاع از آنها میتواند کمک زیادی در هنگام تهیه دستگاهها برای شما داشته باشد.در زیر مشخص های فنی انواع بالابر کارگاهی آلیماک را برای شما شرح میدهیم:

مشخصات فنی آسانسور کارگاهی آلیماک مدل SC 65/32

  • یکی از بهترین و کاربردی ترین مدل های آسانسور آلیماک مدل SC 65/32 است که با داشتن سرعتی بالا می تواند کارهای شما را در زمان کوتاهتری پیش ببرد.
  • از دیگر قابلیت های این مدل میتوان به طراحی عالی و همچنین مصرف کتر انرژی اشاره کرد.
  • نصب این دستگاه آسان است
  • این دستگاه سه درب است

مشخصات فنی آسانسور کارگاهی آلیماک مدل SC 65/32

  • اتاقک داخلی آسانسور کارگاهی ۲ و نیم متر ارتفاع دارد.
  • بالاترین حد ظرفیت دستگاه آسانسور کارگاهی برابر با ۲ تن یا همان ۲۰۰۰ کیلوگرم است.
  • طول و عرض اتاقک این مدل از آسانسور کارگاهی به ترتیب برابر با ۳/۲ متر و ۱/۵ متر است.
  • حداقل قدرت برق مورد نیاز برای استفاده از دستگاه برابر با سه فاز است.
  • این مدل از آسانسور آلیماک در دو نوع دو یا سه موتوره تولید می شود.
  • این دستگاه می تواند اجسام را از فاصله ۱۵۰ تا ۳۰۰ متری بالا ببرد

کیفیت و ارتفاع را با آسانسور های کارگاهی ایستا صدر تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *